Od samog osnutka 2015. godine Rocket League je živio život bez (ozbiljne) konkurencije. Nitko neće kazati kako su se prvi dosjetili spojiti automobile s loptom (čak i pakom), ali učinili su to na najbolji mogući način dotada ostvarujući se kao jedan od najvećih esports naslova desetljeća. Ipak, konkurencija pomaže, potencijalno i ubrzava neke procese (kao prijelaz na Unreal Engine 5), a upravo tom scenariju se nadam otkada sam imao prilike na djelu vidjeti Turbo Golf Racing.

Naslov ekipe iz Hugecalf Studiosa ne pretendira direktno na RL-ov teren, ali teško je poreći utjecaj. Turbo Golf Racing nam nudi hiper verziju pikulanja koju on samo naoko naziva golf s obzirom na to kako se na kraju svega nalazi rupa. TGR odlučio je istovremeno spojiti elemente utrkivanja, pikulanja, golfa, kao i Mario Kart stila kako bi došao do formule koja, prema viđenom, izgleda izrazito dobro. Igrači se utrkuju do cilja s loptom, nastojeći pritom iskoristiti teren pred sobom, ali i omesti druge koristeći se raznim trikovima. Jasno, sve ovisi o mehanikama, kao i širini power-up arsenala koji se obećava, ali Turbo Golf Racing mogao bi ponukati Rocket League da ubrza određene procese, kao i da ponovo promisli o vlastitoj poziciji.

Turbo Golf Racing trenutno nema datum izlaska, kako za Windows, tako ni za Xbox korisnike.