Unatoč tome što je manija za Animal Crossingom donijela niz loših igara, nije nam problem iste preskočiti za male indie dragulje.

Brocula developera Prateeka Jadhwanija inspiriran je meditativnim pristupom životom igara proizašlih iz fenomena Animal Crossinga, ali ima svojih zaokreta. Primjerice, glavni lik je vampir koji se budi nakon 500 godina u modernom svijetu, razrušenom dvorcu te velikoj zbunjozi nakon što ga probudi automobil u njegovoj sobi. Od trenutka buđenja nadalje naš vampir polagano shvaća kako bi trebao popraviti dvorac, ali pitanje je s kojim novcima? Njegovo bogatstvo spremno je jedino za odlazak u muzej.

Kako bi popravio svoj dvorac (a i život), naš protagonist započinje sudjelovati u društvenom životu gradića pomažući im u svakodnevnim poslovima. Pomoću njih izučava nove vještine te zarađuje novac pomoću kojeg polagano gradi dvora. I vrt; ne može se vampir zvati Brocula, a da nema vrt.

S obzirom na to kako iza igre stoji samo jedan čovjek, Brocula izgleda iznenađujuće dobro. Nažalost, ne znamo točan datum izlaska igre, ali vjerujemo kako ćemo ju imati prilike zaigrati tijekom iduće godine.