Jezik je zabavan

Igrači dekodirali tajni jezik Assassin’s Creeda

Vijesti

Siguran sam kako smo odavno prihvatili činjenicu kako na igre možemo gledati kao na paralelne svemire u kojem prepoznajemo obrise nas samih; pitanje je samo varijacije na temu. Jedan od najvažnijih temelja predstavlja jezik; mnogi će se sjetiti kako ostali zadivljeni jezikom iza Gospodara prstenova ili onim iza Zvjezdanih staza. No, riječ je o jezicima o kojim sve znamo te ih — ako imamo vremena — možemo i naučiti. Međutim, što ako vam kažem kako do prošlog tjedna nitko nije znao jezik iza serijala Assassin’s Creed?

Tako je; nakon gotovo 12 godina fanovi su uspjeli dekodirati tajni jezik Isu s kojim smo se prvi put susreli 2009. godine u drugom nastavku serijala, Assassin’s Creed II. Zašto je dekodiranje trajalo toliko dugo? Jednostavno — studio sve do najnovijeg nastavka, Assassin’s Creed Valhalla, nije dao dovoljno jezičnog materijala za provedbu analize.

Međutim, daleko je od gotovog analiza Isu jezika; i sami fanovi kažu kako su tek na početku jer su ostvarili tek prvi cilj — čitanje zapisa na kolektorskoj kutiji. No, sada kada su uspjeli i uvidjeli nove poteškoće o kojima možete više saznati u videu, zašto stati? Klingonski je ipak ispao iz mode.