Većina odjevnih kompanija, barem kada je u pitanju održivost i eko orijentiranost, ciljaju na to da materijali od kojih izrađuju odjeću budu eco friendly i reciklirani, no to i dalje ne briše činjenicu da generalno kupujemo previše robe, kako za naše potrebe tako i za djecu.

Tim se problemom pozabavio i UpChoose, startup koji ima tek 1 godinu, no genijalne ideje!

Naime, UpChoose je svoj fokus stavio na onaj dio tržišta koji je najviše pogođen sa stvaranjem robnog otpada, a to je dječja roba.

Funkcionira na sljedeći način:
1. Kompanija prodaje roditeljima set dječje odjeće (od organskog pamuka), koji se može personalizirati po željama/potrebama ili odabrati među postojećim setovima.
2. Kako dijete raste raste, roditelji imaju mogućnost taj isti set robice poslati nazad proizvođaču i dobiti popust za kupnju veće veličine.
3. Stara odjeća se vraća nazad na platformu gdje ju netko drugi može kupiti i tako u krug.

Kreator startupa Ali El Idrissi jednom prilikom izjavio je kako je htio napraviti nešto što će ciljati na sam korijen problema viška odjeće, a ne njegove posljedice, te je također rekao kako je glavni problem u načinu života i prekomjernoj konsumpciji.

Na ovaj način, govoriti “kupujte manje” nije potrebno, već jednostavna izmjena robe uz financijski poticaj stvara okruženje gdje će potrošači to sami odlučiti! Naravno, ukoliko ne žele vratiti robu, roditelji su slobodni zadržati kupljenu robu, ili ju pokloniti dalje neovisno o platformi.