Ako ste zadnjih dana razmišljali o tome treba li svijetu još jedan tematski park, novim Nintendovim trailerom za Super Nintendo World dobili ste odgovor – treba. Japan će tako u 2020. godini imati dva velika događaja – Olimpijske igre u Tokiju i otvaranje Super Nintendo Worlda. U istu rečenicu staviti ta dva događaja izgleda suludo, ali utjecaj Nintendovih igara na japansko društvo je izuzetno velik. O tome jednom drugom prilikom.

Vrijeme je za reći sve potrebno o novom tematskom parku koji se predstavlja kao ekspanzija postojećih Universal Studios Japan u Osaki. Japanski grad je samo prvi u redu; sljedeće lokacije koje bi trebali dobiti sličnu ekspanziju su redom Orlando, Singapur, Hollywood…

Međutim, osim mjesta i tematike zabavnog parka, malo je toga poznato. Prema novome traileru unutar kojega je ukomponirana službena pjesma parka Galantisa i Charli XCX-a, možemo primjetiti kako će izuzetno veliki fokus biti na Super Mario franšizi kao što je vidljivo prema traileru, ali i jedinoj potvrdi organizatora da posjetitelji mogu očekivati, ni više ni manje, utrkivanje u stilu Mario Karta. Kurs je određen.

Uz to je poznata činjenica kako će svaki posjetitelj dobiti elektroničku narukvicu preko koje će sakupljati bodove kroz dostupne igre u parku. Dovoljan broj bodova trebao bi posjetiteljima zagarantirati razna virtualna postignuća, a pretpostavljamo i simbolične nagrade u vidu suvenira. To se uklapa u viziju organizatora koji su tematski park u nastajanju opisali kao, pomalo paradoksalno, “a life-size, living video game.” Ugrubo opisani bodovni sustav ukazuje na činjenicu kako će voditelji parka unijeti određenu razinu kompetitivnosti među posjetitelje.

Što, kako i zašto će to biti izvedeno još uvijek ne znamo, ali trenutno se čini kako Super Nintendo World ne bi trebao razočarati svoje fanove kao što je to učinio Star Wars: Galaxy Edge.