Točno 20 godina prošlo je od izdavanja Capcomovog klasika, Dino Crisis. Pod utjecajem Jurskog parka te netom izašlog Resident Evila, Capcom je odlučio predstaviti survival horror s dinosaurima. Jednostavno; oslonili su se na mehanike RE-a te na maniju koju je izazvao Spielbergov spektakl kako bi stvorili budući hit. Ujedno, Dino Crisis među prvima je implementirao real-time engine što je bio korak naprijed u usporedbi s Resident Evilom.

Međutim, Dino Crisis nikada nije uspio zadobiti zanimanje šire publike kao što je uspjelo njegovom prethodniku koji danas vrti stare hitove na novim pločama. Mnogi su mu zamjerali što nije iskoristio puni potencijal, a i mnogi su se pitali koliko uspješan može biti horor s dinosaurima? Vodeći se miješanom recepcijom, Capcom je ubrzo zaboravio na Dino Crisis. No, nije ga zaboravila odana fan baza koja je zadnjih godina odlučila napraviti remaster na vlastitu ruku s obzirom na to kako je original napravljen na zastarjelim portovima. I uspjelo im je.

Krajem prošlog mjeseca ekipa zvana Apple of Eden iza koje se već nalaze remaster prvih naslova iz Resident Evil franšize izbacila je Dino Crisis Classic REbirth. Riječ je o remasteru unutar kojega su redom riješeni problemi rezolucije, frameratea, DirectX9 nadogradnja, kao i niz malih tweakova vezanih za kontrolore. Cijelu listu možete pogledati ovdje.

Istina, postoji i nekoliko problemčića

  • Treba vam originalna igra (uh).
  • Unatoč nizu nadogradnji, govorimo o igri koja je izašla prije 20 godina; problemi s wide rezolucijom postoje, ali ne bi vam trebalo pokvariti užitak
  • Očekujte niz bloopera s obzirom na neminovnost scena koje ne dostižu željeni framerate

S obzirom na to kako remaster vrlo vjerojatno nećemo dočekati, ovo je najbolja prilika da ili ponovo proživite igru ili se zaljubite u Dino Crisis.