Kockamo se; u zadnjih trideset godine morski psi se nisu proslavili svojim pojavljivanjima na velikim platnima, kao ni na malenim ekranima. Čini se kako režiseri ne mogu odoljeti pojednostavljenim naracijama, kao što ni kreativne ekipe ne mogu odoljeti ogoljelim mehanikama. Oni se jednostavno uzdaju u činjenicu da je mit krvoločnog morskog psa dovoljan da privuče publiku (i uistinu jest; koga briga za loše kritike). Istina, treba reći i kako morski psi daju malo materijala za raditi. Uzmite si popodne i razmislite kako biste napravili igru ili film o morskim psima. Trebat će vam više od jedne kave.

Unatoč napisanome, čini se kako će nadolazeći RPG Tripwire Interactiva pod imenom Maneater nadići svoje prethodnike iz popularne kulture. Konstruiran kao reality show koji naratira Chris Parnell, Maneater nudi nam priču o odrastanju jednog morskog psa koji nakon, akhm, ružnog djetinjstva postaje čovjekomrzac te osvetoljubiva beštija. Prevedeno – zaboravimo priču!

Potencijal se nalazi u RPG kosturu; naš morski pas će kroz prirodni rast dobivati raznolike prirodne, ali i umjetne nadogradnje koje za cilj imaju sljedeće tri riječi – akcija, akcija, akcija! U priloženom gameplayu čini se kako je (napokon) u mehanike uložen trud, a i drago nam je primjetiti kako će igra više natezati na stranu Dubokog plavog mora doli Ralja.

Igra bi trebala izaći za četiri dana, 22. svibnja.