U obzoru ostavljamo AAA naslove i kopije istih kako bi otišli na kampiranje zajedno s Wide Ocean Big Jacket.

Sjedio sam u autu, iza ujaka i djevojke, i to je sve čega se sjećam iz postava. Izašao sam iz automobila, kupio novine, vratio se. Odveo je moju djevojku do sljedeće stanice. Odveo je nas do none. Kratko smo pričali. Otišao je.

Nazvala me djevojka. Rekla mi je kako je pitao pišem li više od recenzija igara. Rekla je da. Nije znala gdje. Rekla je da. Rekao sam da, u redu.
______________________________________________________________________________

Wide Ocean Big Jacket želi kroz minimum ostvariti maksimum, kaplanovski (neka i mladi pisci osvoje napokon svoj pridjev!) pletući narativ daleko od stvarnog života, na periferiji koja osjeća samo posljedice.

Radnja smještena na nepoznatoj lokaciji u prirodi prati četvero protagonista; nećakinju Mord i njenog dečka Bena te tetu Cloanne i njena muža Brada. Prateći dvije generacije spojene obiteljskim i ljubavnim vezama, Wide Ocean Big Jacket koristi paralelizam pri izgradnji radnje i atmosfere bez koje Wide Ocean Big Jacket nikada ne bi uspio postići željenu sjenu povratka nad samom igrom. Odbija zazvati muze već radije gradi priču od odjeka nereda napravljenoga u daljini.

Zbog crtanog stila Wide Ocean Big Jacket stvara (potrebnu) arkadijsku atmosferu koja nosi površinski štih narativa bijega u prirodu. Daleko smo. Opušteni smo. Sve je u redu.

Wide Ocean Big Jacket izgrađuje se ponajviše kroz dijalog među likovima koji na humorističan način hvata za grlo generacijske probleme te pokazuje napukline u svijetu koji su ostavili za sebe. Relacije među likovima stvaraju mrežu iz koje posljedično iščitavamo probleme koji se vezuju za svaki od likova – Benovi rastavljeni roditelji, Bradova želja za djecom, Cloannina želja za slobodom te Mordina nemogućnost shvaćanja svijeta odraslih. Lakoća prodiranja dijaloga u probleme je nepodnošljiva. Težina stoji, visoko i ponosno, poput monolita.

Pored dijaloga i stilističkih odabira, Wide Ocean Big Jacket ističe se i korištenjem kružne kamere prilikom interakcije među likovima, a i odabir iste rezultirao je poliperspektivnošću videoigre. Kruženjem među likovima dobivate više perspektivi, ulazite u više problema, dobivate širu sliku. Time se ulazi u samu suštinu naslova koji generacijskim miksanjem ukazuje na probleme (i rješenja).

Wide Ocean Big Jacket odlazi daleko kako bi došao u mogućnost ispričati nastavak priče koju nećete čuti. Wide Ocean Small Beach. Big Jacket Small Pocket.
______________________________________________________________________________

Sjedim i pričam, blago gestikulirajući, ispred profesora. Izmjena. Sjedim i šutim, pucketajući, ispred profesora. Izmjena. Sjedim i pitam, blago podignute obrve, ispred profesora.

Igrate li videoigrice?

Izmjena. Sjedim i šutim, ruke iza uha, ispred profesora.

Jednom su mi prijatelji preporučili jednu vjerujući kako je to upravo ono što tražim. Bila je dosadna, brdo, šuma, vatrogasci… Očekivao sam ispucavanje jutra, podneva i večeri! To je

Izmjena. Sjedim i šutim, mirnih ruku, ispred profesora.