Da, naravno da ciljam na The Queen, ali nećemo s njima otvoriti ovomjesečnu ekspediciju, ovdje kopamo po (uglavnom) novim imenima.

Otvorit ćemo je s njihovom talentiranom sunarodnjakinjom Maisie Peters, koju je izolacija spriječila da snimi novi video spot onako kako je planirala. Onda je i Maisie rekla “show must go on, mama uzmi telefon i snimaj me dok listam riječi pjesama!” Maisie je pažnju na sebe privukla već s prvom pjesmom na YouTubeu 2015., a prošlogodišnja “Place we were made” bila je viralni hit. Do sada su joj pjesme streamane više od 300 milijuna puta, svoj prvi samostalni koncert u Londonu rasprodala je za manje od 24 sata, a odradila je i turneju s Tomom Walkerom kao predizvođačica. A tek joj je 18…

Kažu da je Bryce Vine sinonim za biti “cool”. Nismo se upoznali, pa ne mogu garantirati za to, ali mogu potvrditi da mu je novi hit “cool”. I sve mu ide k’o po špagi, singlovi se masovno streamaju, visoko kotiraju na top listama, nastupi u TV emisijama Jimmyja Kimmela i Jamesa Cordena, rasprodani koncerti… barem do nedavno kad je sve stalo. Ali Bryce nije stao, streama svirke i razgovore preko društvenih mreža. Ok, ok, ispravljam se, cool je tip, stvarno!

Charlotte Dos Santos je norveška kantautorica koja radi tople, emotivne pjesme s temama ljudske povezanosti, identiteta i ženstvenosti, pa tako i s novim singlom preispituje što znači voljeti sebe. Uz to je opsjednuta svemirom, astronomijom i astrologijom. Da ima tu nešto svjedoči nominacija za norveški Grammy kao debitantica godine, mada realno, kao što uvijek govorimo, nije sve u nagradama, bitno da dopre do ljudi. A Charlotte se tu dobro snalazi. 

Ne morate biti u Americi da bi uspjeli preko TikToka! Evo i dokaza, bjeloruski Intelligency su s pjesmom “August” postali prava senzacija s 200 tisuća videa, te doslovno eksplodirali na Shazamu jer su svi jednostavno MORALI znati tko je “krivac” za tu zaraznu stvar. A onda im nije bilo druge nego snimiti pjesmu i na engleskom da probaju pokoriti ostatak svijeta. Vi izaberite koja vam se verzija više sviđa! 

Utjecaj koji TikTok zna imati je stvarno strašan, ne samo da pjesme tamo postaju hitovi, nego i publika direktno utječe koja će postati službeni singl i dobiti svoj spot. Jedan od recentnih primjera je “Say so” reperice Doje Cat. Fini, funky broj, taman za nadolazeći vrući dio godine. I totalno nešto drugačije od trolovskog singla “Mooo” koji ju je izbacio u orbitu 2018. ili pjesme s kojom će se naći u filmu “Birds of Prey”. Ta je malo tvrđa i nećemo je ovdje linkati, ali naći ćete je na YouTubeu, zajedno s Margot Robbie u ulozi Harley Quinn.

Uspoređuju ih s Die Antwoord, ali SKYND su posve drugi svemir i stvarno malo zastrašujući. Industrial gothic electro pop band inspiriran mračnom stranom ljudske duše, što se da zaključiti i po naslovima pjesama. Ako vam ti naslovi pak ništa ne govore, najbolje da malo proguglate, onda će vam biti jasniji i spotovi. A stvarno bi se dalo napisati i esej što sve postaje dio pop kulture…

Yoann Lemoine aka Woodkid nije novo ime. Osim što je prije sedam godina razvalio scenu albumom “The Golden Age” i nizom sjajnih spotova, radio je puno i za druge, pa je tako potpisao video uratke Katy Perry, Taylor Swift, Lane Del Rey… uglavnom, shvatili ste, velika je vjerojatnost da ste ga ipak negdje “vidjeli”. I eto ga natrag u velikom stilu s vlastitim aliasom i Golijatom, pjesmom koja govori o toksičnosti današnjeg vremena, industrijskim strojevima kojih se boji i svijetu u kojem dominirani mogu poraziti nepobjedivog giganta. I poznavajući ga otprije, ovo je tek početak duže priče, pratite ga.

Šareno, plesno, uplifting… jednom rječju, Wayatta. I njihov bio na Twitteru jednostavno kaže “mi radimo glazbu kako bi vi mogli plesati na nju”. Dvojac čine komičar i glazbenik Reggie Watts i producent John Tejada, a ovaj novi singl potpisali su za Brainfeeder otkačenog Flying Lotusa. Cijeli taj label je čudo, gledano unazad x godina, nema puno nezavisnih izdavača koji kontinuirano objavljuju toliko dobre svježe glazbe, zbog kojih ih maze i paze veliki igrači. Brainfeeder je jedan od njih.

Da vam je netko rekao da se cijeli spot može snimiti kotrljanjem po stepenicama, samo bi ga čudno pogledali (nipošto to ne pokušavajte kod kuće – op.a.). Ali Hanni El Khatib napravio je upravo to za svoj singl “Alive” inspiriran ozbiljnom prometnom nesrećom koju je čudom preživio. Ovaj američki multiinstrumentalist i producent ujedno je i vlasnik etikete Innovative Leisure koja se, baš poput ranije spomenutog Brainfeedera, može pohvaliti jako raznovrsnim talentima. 

Collin i Forrest sreli su se na Soundcloudu i nakon izmjene par kreativnih ideja skužili da bi mogli nešto i napraviti zajedno. Tako je nastao Surfaces, dvojac čija se glazba može opisati kao bezbrižan pop koji osvaja pozitivom i poletnošću. Oni kažu, to je naš sustav vrijednosti i želimo da se slušatelji osjećaju jednako dobro kao mi dok stvaramo pjesme. I ide njima to širenje optimizma, a mi se uopće ne bunimo, dapače, toga nam sad treba više od ičeg!