Naravno, treba imati na umu kako ovdje nije riječ o remakeu, već o rebootu. Remake predstavlja preuzimanje ideje jednoga djela te predstavljanje iste u drugome svjetlu što je danas nešto oko čega se u filmskoj industriji bore iz dana u dan. Redatelj remakea ne mari za povijesni čas toga filma koji sada uživa u blagodatima kanona, već za samu esenciju filma, ideju koju on može uz invazivne postupke prenamijeniti te prikazati isti, ali drugačiji film. Oni ne sjedaju najbolje publici koja nikada nije bila liberalnih nazora, a remake nije tu da sluša publiku.

Reboot je specifična pojava koja se veže za gejmersku industriju. Zašto? Zato jer je u srži reboota da, u većini slučajeva, preuzme jedan od starijih klasika te ga pomoću današnje tehnologije uvede u 21. stoljeće kako bi bio zanimljiv i novim naraštajima. Primjera je mnoštvo –  Star&Fox 64, Ratchet & Clank, Doom itd. To su primjeri gdje se ciljalo na što veću sličnost s originalima jer nisu bezrazložno postali kultnim klasicima kojima se ljudi i danas vraćaju. Naravno, postoje instance koje su između reboota i remake gdje se igri dodaju određeni elementi kako bi uhvatila korak s modernim valovima, a ponekada reboot služi upravo buđenju franšize kojoj u slučaju uspjeha slijede novi nastavci. Dobar primjer predstavlja Wolfenstein franšiza.

Ali – zašto? Zašto zabavna industrija kreće u tom smjeru? Zašto kina vrve filmovima iz 20. stoljeća, zašto su nam svi naslovi na Steamu poznati, zašto je moguće pop industriju svesti na četiri akorda? Prvi razlog za koji se svi hvataju je novac. Jer što drugo pokreće svijet? Sigurno ne kreativnost. Međutim, problem je kompleksniji pa su ga se i mnogobrojni developeri uhvatili. Prije dvadeset godina svega je bilo mnogostruko manje – od developera do tržišta koje je cijenilo gotovo svaku igru te je tada bilo mnogo lakše steći status kultnog naslova. Stanimo na loptu – koja bi od tih igri danas postala kultnom? Rijetko koja… i danas kada igramo naslove iz djetinjstva potrebno je da na njih gledamo kroz nostalgične naočale jer bismo u suprotnom samo uočavali pogreške, jednu za drugom.