Dok se većina glazbenika proteklih par mjeseci zatvorila u svoja 4 zida i eventualno odradila koji stream improviziranog kućnog nastupa ili motivirajući selfie, jedna mala četa odlučila je ovjekovječiti “novo normalno” u svojim video spotovima. Sve izgleda kao da im je neki stožer odredio propozicije snimanja, a oni su se manje ili više toga pridržavali. 

Najviše je pozornosti izazvao Drake, koji je iskoristio priliku kako bi nas proveo kroz svoju kuću. Khm, možda bolje reći palaču. Maska je tu i skoro cijelo vrijeme je sam, pa nije morao paziti na fizičku distancu previše. A i u vatrometu je mogao uživati na miru.

645AR je također namjeravao provesti večer kod kuće, ali stvari su krenule drugim tokom nakon što ga je animirana životinjica odvela na prazni Times Square. Još pokušavam povezat priču, nekako zamišljam da ovako izgleda realnost nakon što čovjek gleda u ekrane duže od 72 sata u komadu…

Ni DaBaby i NBA Youngboy nisu stalno u kući, niti se pridržavaju fizičkog distanciranja, ali mora im se priznati, dečki su se baš ulovili dezinficiranja, sve oko njih blista.

French Montana je ozbiljno shvatio situaciju, maske su skoro stalno tu, bilo da je u kući ili na aerodromu. Mućkaju nešto, možda neki domaći dezinficijens. Ili traže cjepivo…

Uvjerljivo najbolji spot snimili su Rich Brian i Guapdad 4000. Momci su se pokazali jako društveno odgovorni, jer ne samo da su poštovali sve mjere distanciranja i zaštite, napravili su i dobro djelo. Svojim su frendovima slali poklone pomoću drona, zauzvrat skupljajući donacije koje su išle u humanitarne svrhe. Pa tko ih ne bi volio?

Ako nam je promaknuo neki, slobodno javite. Bitno da se sudionici ponašaju odgovorno i poštuju mjere. Idući tjedni su ključni.